• Världens vackraste smycken tycker vi. Vi har fått äran att producera butiksmaterial, små ljuvliga foldrar, äkthetsintyg och vykort med vackra bilder i mer än 10 år.

  • En ganska ny kund till oss, men vi har hunnit med extremt mycket på denna korta tid. Vi har gjort annonser, butiksmaterial, första-hjälpen-väskor, foldrar, etiketter och banners.

  • Vårt uppdrag har bland annat varit att förpacka rapporter till att bli pedagogiska och läsvänliga, formge broschyrer, foldrar, inbjudningar etc. Vi hoppas på ett långt samarbete.

  • Vi fick i uppdrag av RAMP som uppdaterat och moderniserat nässprayen Nozoil, att ta fram original på förpackningar, broschyrer, DR och annonser. Snyggt förpackat i kul färger.

  • Vi blev rekommenderade av Star PR för att hjälpa till med Lancelots annonsering. Vi passade på att snygga till loggan lite också.

  • Ett samarbete som pågått i åtta år. Vi har löpande tagit fram annonsmaterial och uppdaterat logotype, visitkort, tidskort och informationsmappar.

  • Under flera år producerade vi resekataloger till Äventyrsresor. Vi gjorde även annonser varje vecka. Spännande projekt med vackra bilder och äventyrliga resor gjorde kunden populär hos oss.

  • Till detta framgångsrika företag producerade vi bilagor på löpande band sedan ett decennium tillbaka. Ibland fem tidningar i veckan. Nu förtiden har Media Planet en egen inhousebyrå.

  • Vårt uppdrag var att formge, ta fram bildlösningar och göra Posten Nordens årsredovisning pedagogisk och lättläst. Produktionsledning och original på 3 språk har gjort det till en kul utmaning.

  • Tre år i rad har vi gjort Rikskriminalpolisens årsberättelse. Tillsammans med Rikskrim har vi tagit fram ett formspråk, bilder och grafik i ett dokumentärt stuk.

  • För många många år sedan formgav vi teaterförbundets logotype. Så återkom teaterförbundet i somras igen och behövde hjälp med trycksaker i samband med nylanseringen av artistkatalogen.

  • En av våra konstnärligaste kunder. Vackra silversmycken som ska synas i annonser, på stationary, prislistor och kataloger. Vi har även tagit fram inbjudningskort och mässmaterial.

  • Under 2010 och 2011 har vi producerat och formgivit en informativ bok om olika energislag. Boken är på hundra sidor och vi har gjort adaptioner på fem språk.

  • En web-tjänst som gör det möjligt att boka golfbanor i hela världen. Vi har hjälpt till med att ta fram logotyp, stationary, säljmaterial och prospekt.

  • Tillsammans med en extern projektledare tog vi fram en liten fickguide för medarbetare. I övrigt har vi hjälpt till med originalproduktion när inhousebyrån har haft toppar.

  • KFs årsredovisning var ett av våra första stora projekt, där vi stod för layout, bildlösningar, casting, produktionsledning, fotografkontakt och tryck. Vi höll i allt utom texter och siffror.

  • Vårt samarbete började 2008 med en antologi om Stokab. Där tog vi fram ett koncept och bildspråk med stockholmare i kända stockholmsmiljöer. Efter det följde årsredovisningar.

  • Vår roligaste kund. Dynamiskt företag som gör massor av roliga trycksaker och där vi har ett finger med i mycket som produceras. Vårt nätverk har ofta hjälpt till.

  • Vi fick äran att ta fram en logotype till KFs gymnasiesatsning 2007, efter att vi haft ett lyckat samarbete med KFs årsredovisning.

  • Nu har vi tagit fram årsredovisningen två år i rad till Feelgood. Ett företag som sprudlar av hälsa - vilket syns i årsredovisningarna.

  • Vi har formgivit och utvecklat medlemstidningen för 1,6 miljonerklubben under flera år. Vi har även hjälpt till med att ta fram foldrar, nyhetsbrev. En rolig kund, med ett viktigt budskap.

  • Av byrån RAMP fick vi uppdraget att göra tre olika 48-sidiga broschyrer på 15 språk för Axflow! Vi fick en månad på oss att göra alla original. Inga problem för oss.

  • I några år gjorde vi årsredovisningar till Paynova på två språk. De togs fram på kort tid och vi vände ut och in på oss för att hålla alla deadlines. Det lyckades vi med.

  • Här har vi tagit fram original på logotypen och guidelines på hur den ska användas. Uppdraget fick vi av Creative Director Christer Mortensen.